omdat er altijd iets te vertellen is

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by Unknown - - 2 reacties


De dag begon vandaag al vroeg. Half 1 Nederlandse tijd klinkt misschien niet vroeg, maar we leven hier zeven uur eerder, oftewel half 6 in de ochtend. Klinkt dramatisch, was het niet, want een eerste nacht na zo'n vlucht slaap je toch belabberd, dus ik was nog wakker voor de wekker ging. Ik moest zo vroeg op omdat dit natuurlijk geen vakantie is. Mijn artikelen voor Planet en Het Net gingen gewoon door, en de deadline was rond de middag. Er was nog geen internet op de kamer, dus was het internetten met warme trui in een bevroren lobby. Opvallend veel mensen voor zo'n vroeg tijdstip, maar des te gezelliger.



Het ontbijt was cool. Er was niet veel, maar dat werd goedgemaakt door de do it yourself Waffle Maker. Beslag uit een bekertje, wafelmaker dicht, omdraaien en 2 minuten wachten. Het resultaat: een prachtige wafel. Smaakte nergens naar, maar wel cool om te maken. Naast de wafel was er nog toast, cornflakes en appel. Keuze te over ;)



Na het ontbijt is Martine nog even een uurtje gaan pitten, en heb ik wat foldertjes verzameld voor bezienswaardigheden. Genoeg te doen hier, alleen wel een beetje uit de buurt, dus kwestie van goed plannen. Taxi genomen naar conventiecentrum, pasjes opgehaald en ons daarna in de wereld van scrapbooking gestort. Het is wel onwijs leuk hoor, alles was de eerste keer nog zo vreemd en nu ken je zoveel mensen. De helft heeft geen idee meer wie je bent, maar de mensen die je nog wel herinneren maakt het onwijs leuk. Het is vreemd om zoveel mensen in zo'n ver land te kiezen. Een soort thuis van huis, telkens op een andere locatie.



Na meer scrapbookproducten te hebben gezien dan goed voor ons was, besloten we om te gaan lunchen. Er was flink wat keus, maar ik koos voor een Sloppy Joe. Waarom? Omdat de naam zo cool was dat het gerecht wel lekker MOEST zijn! Het plaatje zegt genoeg, snotburger of diarree op een broodje, snel weggespoeld met een Sierra Myst.

Verder gegaan met de beurs, veel leuke mensen gesproken, veel dingen gezien, maar niet boeiend om hier te vertellen, tenzij je kickt op roze planners met extra stevige dubbele snapsluiting ;) Aan het eind van zo'n beursdag ben je onwijs moe, zeker na een dag als vandaag. Maar het is wel weer fijn om alle producten en mensen te zien, je realiseert je dan wel hoe groot het allemaal is. Aan het eind van de dag wordt iedereen ook lekker melig, dus toen een groepje Amerikaanse dames vroeg of ik niet een foto van ze wilde maken, besloot ik uiteraard om daar fijn tussen te gaan staan. Resultaat: foto boven!


Eenmaal terug in het hotel mezelf getrakteerd op het drankje dat inmiddels mijn vaste Amerika-drankje mag heten: Monster. Het is ongeveer zoals Red Bull, maar dan in mega formaat. Vast niet gezond, maar wel lekker. Het energie-gedeelte ging een beetje aan me voorbij deze keer, want na het drinken kukelde ik doodleuk in slaap. Wel even lekker gepit, nu hopen dat dat vanavond ook lukt ;)

Daarna eten, toch maar weer gekozen voor het restaurant hier in het hotel, lekker dichtbij. Maar dat doen we niet meer, we waren 40 euro kwijt en het was echt niet lekker. Morgen gaan we dus fijn eten bij Denny's, dat is altijd goed. Het ishier nu kwart voor elf, dus prima tijd om te gaan slapen. Morgen weer een nieuwe beursdag, en dan zijn we alweer over de helft. Dat wordt dus goed nadenken over wat we de laatste twee dagen gaan doendie we voor onszelf hebben. Wordt het sixflags? Medieval Times? Dinner Cruise langs de skyline van Chicago? Ik hou je op de hoogte, en tine ook op haar log.

2 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    Als je van lekker goor eten houdt ben je aan het goede adres volgens mij. Het broodje ziet er niet uit.

    Eet wel gezond he.

    Rinus

  2. Anonymous says:

    This is great info to know.