omdat er altijd iets te vertellen is

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by Unknown - - 0 reacties

Toch weer even een internetlijntje gekaapt om wat te vertellen. Het landgoed hier blijft geweldig. Het heerlijke is dat als je 's ochtends wakker wordt, er door de gele gordijnen een geweldig licht binnenkomt. Ik slaap wel slecht hier, het kussen is veel te dik dus na zo'n nacht met geknakte nek word je wel wakker met hoofdpijn. Gelukkig zitten we in een bos, dus ik begin de ochtend met een lekker stukje wandelen daar, en meestal zit ik zelfs te werken in dat bos. Er is iets niet goed aan draadloos internet hebben in een natuurgebied, maar dat negeer ik dan maar even.

Gisteren uren zitten schrijven met Gert-Jan (Brain) wat was dat lekker. Teksten over en weer knallen en uiteindelijk tot één geheel maken. Dit is zeker to be continued. Ik moet het kort houden, moet weer aan de slag, er wordt om me heen al heel wat af ge nananana'd :)

Ps, ik kwam laatst in Mexico. Wat denk je? Overal kaktussen!