omdat er altijd iets te vertellen is

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by Unknown - - 1 reacties

Eens een keer heel wat anders dan een avontuur in Californië of Las Vegas (of centerparcs for that matter). Deze week zit ik in een hotel, maar niet in een ander land. Al is dat niet te merken aan de omgeving. Ik zit in een prachtig hotel ergens in het verre Nijmegen (haha) voor een schrijfweek. Ik ben gevraagd voor een muzieklabel om teksten te schrijven voor een nieuwe artiest. Uiteraard kan ik niet zeggen hoe wat en waarom, maar wel dat dit soort schrijfweken heerlijk zijn.

Ik krijg niet vaak de kans om te ontsnappen aan de drukt en de hectiek, maar tijdens dit soort weken gaat dat prima. We zitten in een hotel/landgoed en de omgeving is werkelijk prachtig. Heel veel bos en andersoortige vormen van natuur. Lekker na het ontbijten even een stukje wandelen in het bos, wat inspiratie op doen. De opzet van deze week is mij bekend, en ik moet zeggen dat het erg geslaagd is. Ik heb niet veel tijd om te loggen hier, maar zal toch proberen om elke dag wat te schrijven. Ik ga zometeen in een schrijfsessie met Tjeerd en Gert-Jan, laatstgenoemde beter bekend als Brainpower. Weer een nieuwe ervaring, ben benieuwd wat daaruit komt.

Goddank is er internet, dus mijn werk komt niet in gevaar dat scheelt. Op naar de schrijftafel!!!

One Response so far.

  1. Unknown says:

    als daar geen mooie teksten uit komen :D

    Mis je wel hoor!
    Liefs Martine