omdat er altijd iets te vertellen is

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by Unknown - - 1 reacties



Dag 2, de dag die eigenlijk altijd geldt als de eerste dag, omdat je die eerste dag natuurlijk niet echt beleeft. Vandaag extreem vroeg wakker geworden. Ik vind dat nooit zo'n probleem, want er is genoeg te doen. Lekker wat klusjes weggetikt, nog wat facturen weggestuurd en daarna ontbeten. Dit tripje is niet alleen maar fun, er moet vooral content verzameld worden voor het magazine. Maar geen fun is eigenlijk onzin, want zelfs informatie verzamelen voor het magazine is natuurlijk onwijs leuk om te doen. Plus, je krijgt de kans om door de stad te lopen, mensen te spreken en een kant te zien die je normaal als toerist niet echt ziet.

New York is trouwens echt een stad voor Tine, alles hier ademt kunst. Er zijn mij sancties opgelegd als ik niet genoeg foto's zou maken, dus ik ben lekker los gegaan met die camera. Filmen blijkt toch iets dat niet automatisch gaat, een beetje met die camera door de stad sjokken is toch niet zo leuk, dat moet je echt met z'n tweetjes doen. Aan foto's zul je echter geen tekort hebben, kijk op de Smug van Martine.

Vanavond was het een soort van culturele avond. We gingen naar de musical Chicago op Broadway. Hartstikke gaaf natuurlijk, maar ik heb vrijwel de hele musical geslapen, ik kan dat niet helpen als ik na zo'n periode ineens stil moet zitten, dan ben ik zo vertrokken. Ik dacht dat ik het had klaargespeeld om het sneaky te doen, maar toen er aan het einde massaal gevraagd werd of ik lekker getukt had, wist ik natuurlijk wel hoe laat het was. Daarna nog even door de stad gewandeld naar het hotel, nu nog de foto's uploaden en dit stukje tikken. Daarna lekker slapen.

Morgen gaan we op een boottocht en moet ik een interviewtje doen voor het blad. Toch maar even goed slapen. Trusten!

One Response so far.

  1. Unknown says:

    haha het zal ook niet! ;) ga zo ff snel wat foto's kijken! Xxx