omdat er altijd iets te vertellen is

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by Unknown - - 2 reacties

Niet heel veel tijd om te bloggen vandaag, maar natuurlijk heb ik wel braaf het filmpje gemonteerd. Gisteren was echt geweldig, eerst hebben we een halve dag geholpen op kantoor van TVWeekly. Ik heb de mailflashes geschreven voor de komende drie afleveringen van The Scrapbook Lounge en Martine heeft het nieuwe project bedacht die binnenkort uitgezonden wordt, heeft nog geen naam.

Daarna zijn we kort naar de mall geweest om wat shopping te doen, maar dat was maar een uurtje of twee, dus dat moeten we nog eens dunnetjes overdoen. We werden opgepikt uit de mall door Mickey die ons naar het huis van Cherryl bracht. Daar was een grote groepmensen aanwezig met wie we een gezellige avond eten hebben gedaan. Met als hoogtepunt de gehele groep die riep:"Ik wil bolletje" want we hadden natuurlijk weer dutch food bij ons. Vanochtend hebben we pannekoeken gebakken voor Cherryl en haar man Rich, ze vonden ze heerlijk. Vanavond is de nasi aan de beurt, we shall see. Nu gaan we naar Malibu, naar het strand, waar we een rondleiding krijgen (als u links kijkt, ziet u zand). We houden je op de hoogte.

Martin en Martine @ The Tonight Show (goed kijken, voorste rij, achterhoofden;)


Het eten:

2 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    Hahaha IK WIL BOLLETJE :-).

    Nou .. doe mij die chocotaart maar, menn die ziet er lekker uit!

    Have fun in Malibu!!

    Anoes