omdat er altijd iets te vertellen is

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by Unknown - - 1 reacties

Goed, ietsje later dan gepland, maar hier dan alsnog ons eerste logjvanaf locatie. Boosdoener: Bill Gates. Vantevoren alles getesten proefgedraaid, en op locatie alsnog e laptop die moeilijk doet tijdens het monteren van video. Onze camera is een beetje z'n tijd vooruit met als gevolg dat niet elke pakket ermee kan werken. Anyway, boring boring, het werkt nu en daar draait het om.

Het was een flinke vlucht gisteren, 11 uur in zon metalen voertuig is toch altijd heftig. Het schijnt dat we van Houston tot Californië ook 3,5 uur hebben gevlogen, maar we waren zo knock out dat we daar niets van hebben gemerkt. Bij aankomst bij het hotel werden we herkend door de manager die er vorig jaar ook was, wardoor we een room upgrade kregen, altijd fijn een grotere kamer dan waarvoor je betaald hebt (hollandeeeers). De beurs zelf is ook een feest van herkenning. De eerste keer was het zo zoeken en aftasten, en nu lijkt het één grote knuffelreünie.Dat maakt het zakendoen ook wel wat makkelijker eerlijk gezegd. Waar ik trouwens normaal gesproken niet echt aan Jetlag doe, heb ik er ditmaal een zooitje van gemaakt. Het is hier nu middernacht en ik heb mijn slaap voor vandaag al gehad. Oh well, meer tijd om dit soort dingen te doen ;)

Morgen hebben we wat meer leuke verhalen, nu was het vooral rennen naar de beurs kaartjes halen en stands afstruinen. Én lekker eten natuurlijk. En de rest? Dat wordt natuurlijk door hetfilmpje verteld. Have fun! Ps, wat rommelig gemonteerd en zonder muziek helaas, dankzij twee crashende pakketten en een programma genaamd Sony Vegas Studio dat ik nog niet goed genoeg ken :)



One Response so far.

  1. Owwwww jullie hebben zoveel lol daar zonder mij!!Ik ben zo jaloers argghhh(Had ik dat al gezegt?? :D)Anyway,ik vind jullie filmpjes echt super en wacht met spanning op de volgende!Wel elke dag een filmpje he?!!Wat zien jullie er trouwens goed uit op camera,erg irritant haha Ze zeggen toch dat het 5x zo dik maakt?Yeah right...Okay maar ik blijf weer teveel kletsen,geniet ervan mensjes en vergeet niet aan mij te denken :) :) :) Doe voorzichtig,dikke kus!