omdat er altijd iets te vertellen is

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by Unknown - - 3 reacties

3 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    Mooi verwoord en helemaal top..!
    Een dikke knuffel en een grote glimlach van mij. Op naar het nieuwe begin van het nieuwe hoofdstuk aan de Neringpassage.

  2. Anonymous says:

    en zo zit je nietsvermoedend op vrijdagochtend achter je laptopje, nieuwsgierig of iemand nog een nieuwe post heeft geplaatst..

    potverdorie vent, ik dacht dat ik erin bleef hangen!!!

    maar wel prachtig..en ZO oprecht..deze beelden lieve Martin, daar kan geen getypte letter tegenop!

    Ik wens jullie ontzettend veel geluk, maar vooral ook heel erg veel plezier in de nieuwe avonturen!!

    en als je af en toe weer eens op je grasveld ligt ;)..kijk dan eens goed omhoog..dat sterretje in de lucht, straalt zeker ook voor jou, want je hebt het verdiend! ze zou ZO trots op je zijn..

    ik hou van je

    dikke kus

    Sabine

  3. Unknown says:

    Ik twijfelde al of ik namen zou gaan noemen in het filmpje, omdat, gezien de staat waarin ik was toen ik het maakte, de kans groot was dat ik mensen zou vergeten. en natuurlijk gebeurde dat ook. ik ben een behoorlijk rijtje vergeten, maar de enige die daarbij echt genoemd moet worden is Tanja, zij heeft natuurlijk wel heel veel tijd en energie in de winkel gestoken.

    De rest die ik vergeten ben mag het voor zichzelf invullen, maar Tanja mocht in ieder geval echt niet ontbreken in het lijstje :)