omdat er altijd iets te vertellen is

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by Unknown - - 3 reacties



Vandaag was een interessante dag. Ik had het briljante idee om Martine er in te luizen vanmorgen. Ik had geen trek in weer muffins en wafels uit het hotel, dus ik treuzelde net zo lang totdat het ontbijt hier afgelopen was, dan MOESTEN we wel naar Denny's ;). Wrong! Tine had namelijk niet gezegd dat ze om elf uur een afspraak had op de beurs, dus helaas, geen ontbijt voor Martin. Wie een kuil graaft voor een ander...

De beurs was leuk, maar werd rond de lunch een stuk leuker. We hebben met veel mensen gepraat, en blijkbaar heeft het verblijf hier toch een effect op je. Na een tijd ga je anders praten en raak je ineens in allerlei leuke gesprekken verzeild alsof je het aantrekt. Het hoogtepunt van de dag kwam echter toen ik per ongeluk langs de stand van Craft TV Weekly liep. Toen zij net begonnen met hun bedrijf heb ik ze geholpen door een groot interview te doen in scrap en ze te promoten via onze winkel. Ik had niet gedacht dat ze nog wisten wieik was, maar toen ik langs kwam en ze mijn kaartje om m;n nek zagen hangen gebeurde er iets dat bijna niet te geloven is. De eigenaar van het bedrijf liep op me af en riep: "Oh My God, it's Martin!" Waarop er nog iemand op me af kwam lopen, en hetzelfde begon te roepen. Ik overdrijf niet, ze spraken me aan alsof ik de president van Nederland was, het was echt onwijs leuk. Wat blijkt, éénderde van de bzoekers van de site komt uit Nederlands en dat schijnt dus door onze actie te komen. We hebben een tijdje met ze staan praten en gaan morgen met ze eten. Ik kan wel vertellen dat dit verhaal een interessant staartje krijgt, wat hou ik nog even geheim.

Daarna uiteraard nog een hoop mensen gesproken, totdat we terechtkwamen bij de stand vanRusty Pickle. Ik kan een mooi en lang verhaal vertellen over de nieuwe lijn met Pirate Princesses die ze hebben uitgebracht en de bijbehorende plakplaatjes. Laten we het hierop houden, ik besloot iets te wedden, en ik heb verloren. Het laatste uur van de beurs liep ik met de woorden pirate princess op m'n hoofd rond. Het leverde een aantal unieke situaties op.

Gestickerd en al gingen we op pad naar Bazill. Bij de stand van dit bedrijf hadden we in januari Lindsey ontmoet, een leuke mevrouw waar we meer dan een uur mee hadden gekletst. Dat bleek vandaag niet anders, en we hebben het laatste uur van de beurs heel sociaal doorgebracht. Morgen nog maar eens terug om over werk te praten.

Op onze weg naar buiten nog een afspraak gemaakt met de mensen van TV Weekly en Elsie Flannigan nog tegengekomen. Harstikke leuk dat meisje, maar wat ze in haar handen had interesseerde me nog meer. Jawel, ik heb hem in m'n handen gehad én ermee gespeeld, de enige echte iPhone!



Daarna eindelijk tijd om te eten. We hadden geen trek in nog een maaltijd van het hotel, dus het was tijd om onze oude vertrouwde tent weer eens op te zoeken.



Inderdaad, we zijn wat gaan eten bij Denny's. Helaas ligt alles hier ver uit elkaar, dus moeten we overal de taxi voor pakken. Eenmaal bij Denny's, genoten van een heerlijke double cheesburger met weathered fries en een Sierra Mist en tine van een fijne chicken salad.

Uiteraard moesten we daarna weer een taxi nemen, maar dat was geen probleem, we hadden het nummer genoteerd van een taxichauffeur die ons erg goed geholpen had gisteren. Hij was blij om ons weer te zien, dus we hebben een deal met hem gemaakt. We hoeven morgen niet te bellen, hij pikt ons om 9 uur op om ons weg te brengen. In ruil daarvoor hebben we hem een koffie bij starbucks beloofd, daar rijdt hij speciaal even langs. Het werd al snel duidelijk, dit wordt onze vaste chauffeur. Only in America.

Nu nog even wat artikels typen, daarna lekker slapen en op naar de laatste beursdag!

Bekijk de foto's van vandaag!

3 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    Nou. nou. nou een drukte van belang. Het ziet er naar uit dat jullie het er erg gezellig hebben. Ehe Martin die iPhone is die wel terug gegeven, is wel gaaf dat ding.

    Nou groetjes vanuit Lelystad en de Groeten aan Martine,

    Rinus

  2. Booster says:

    Hij heeft gewoon de Iphone in z'n handen gehad! ik praat niet meer met jou! ;)

  3. Wow een IPhone (ik ben een totale gadget nerd)...
    Oh, ik ben beniewd wat je gaat doen met craft tv! Mijn handen jeuken (beroepsmatig) als ik de verschillende scrap-tv programma's zie op internet.