omdat er altijd iets te vertellen is

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by Unknown - - 4 reacties

Ik heb het beloofd, dus ik zal loggen. Ik ben net aangekomen in het Scandic hotel in Helsinki, en ik check dan natuurlijk altijd eerst of er internet is. Hallalujah, het is er. Gratis, snel en op m'n kamertje, dus ik zit niet te bibberen in een lobby. Ik kan nu niet echt veel typen, want we gaan zo met een bus naar een boot, en dan met een boot naar een eiland en dan op het eiland naar een restaurant. Ik vind het allemaal goed, als ik maar geen Finse Zalm moet eten ;)

Vakantieman, het is hier harstikke gezellig. De vlucht was heel melig, we kregen champagne (gratuuuus) en we kregen van de crew nog speciaal succes gewenst op het songfestival. Helsinki, berg je, TaGG is in the house ;)

4 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    jeeeeeeeeeej... logjuhhhsss!!!!!

    -x-
    Bien

  2. Anonymous says:

    Hee Martin,

    veel plezier in Helsinki,
    en lots of luck.

    Arnold, Danielle en Sam

  3. Unknown says:

    Hey moppie!!!

    Je weet het he, alleen lachend loggen!. Of was het nou logend lachen????
    Fijn dat je het naar je zin heb.
    Spreek je snel!
    X
    Din

  4. Ingrid says:

    Veel plezier en succes in Finland. Ik duim voor jullie dat Edsilia in de finale komt.